Help mee en doneer

Doneer

Steun ParkinsonNL

euro.jpeg

Draag bij en stop parkinson

Het aantal mensen met de ziekte van Parkinson groeit enorm. Parkinson is op dit moment zelfs de snelstgroeiende hersenziekte ter wereld; een ziekte die levens ingrijpend verandert.

Door meer onderzoek naar parkinson en parkinsonismen wil ParkinsonNL de ziekten kunnen afremmen, genezen en kunnen voorkomen.

Fondsenwerving door ParkinsonNL

Doneer aan ParkinsonNL

Wilt u advies over schenken en nalaten aan ParkinsonNL of bespreken welke mogelijkheden er zijn? Neem contact op met mij. Dat kan telefonisch op nummer 033 - 303 29 55 of door een mail te sturen naar maarten.nederkoorn@parkinson.nl.
Maarten Nederkoorn - Aanvoerder fondsenwerving en communicatie ParkinsonNL

Parkinsonalliantie Nederland

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. De Parkinson Vereniging heeft met ParkinsonNet (netwerk voor zorgprofessionals), Dutch Parkinson Scientists (parkinson-onderzoekers) en ParkinsonNL (fondsenwerving) de Parkinsonalliantie Nederland opgericht.

Samen nog betere resultaten boeken

Samen slaan we de handen ineen daar waar het gaat om de ziekte van Parkinson. Samen hebben we als doel om (nog) betere resultaten te boeken als het gaat om wetenschappelijk onderzoek en kwaliteit van zorg voor mensen met parkinson en parkinsonismen.

Grote giften

Een grote gift doneren aan ParkinsonNL kunt u op twee manieren gemakkelijk zelf regelen: online doneren of een gift overmaken. Met een gift vanaf € 3.000,- kunt u gericht geven aan een onderzoeks- of innovatieproject. Met een gift van minimaal € 50.000,- is het mogelijk een fonds op naam op te richten.

Meer over het doen van een grote gift

Samenwerken voor betere resultaten

ParkinsonNL geeft de Parkinson Vereniging jaarlijks een substantiële bijdrage. Met deze bijdrage kan de Parkinson Vereniging zich volledig richten op haar kerntaken:

• Informatievoorziening
  • Belangenbehartiging
  • Het faciliteren van ontmoetingen

De Parkinson Vereniging blijft de vereniging die zich inzet voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. U kunt lid worden van onze vereniging voor slechts € 3,75 per maand!

Logo-Parkinson_RGB ParkinsonNetDutchParkinsonScientists ParkinsonNL-logo-B-magenta