Word lid voor slechts € 3,75 per maand

Betaalwijze
De contributie bedraagt €42,50 per jaar. Een hogere bijdrage is natuurlijk van harte welkom! U kunt ervoor kiezen om éénmaal per jaar een factuur te ontvangen of u kunt met een automatische incasso betalen. Een betaling per automatische incasso zorgt ervoor dat de administratiekosten voor de Parkinson Vereniging omlaag worden gebracht. Wij vragen u daarom vriendelijk te overwegen uw contributiebijdrage automatisch te laten incasseren.

* Met het inzenden van dit lidmaatschapsformulier wordt u lid van de Parkinson Vereniging. Na aanmelding heeft u 14 dagen bedenktijd. Via dit formulier geeft u toestemming voor afschrijving van ten minste de minimum contributiebijdrage van € 42,50 per jaar. Tevens wordt hiermee toestemming gegeven aan de Parkinson Vereniging, incassant-ID: NL85ZZZ404765190000, om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om het aangegeven bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven tot wederopzegging of bij beëindiging van het lidmaatschap. Als u het niet eens bent met deze afschrijving, kunt u deze binnen 8 weken na afschrijving laten terugboeken. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Diagnose
Overige gegevens
Hoe deze persoon bij de Parkinson Vereniging is terechtgekomen
Nieuwsbrieven, uitnodigingen en Parkinson Magazine
U kunt zich hiervoor altijd afmelden via de afmeldlink in de mailings
Als lid kunt u Parkinson Magazine online lezen, inclusief de uitgaven van het laatste jaar. Mocht u Parkinson Magazine graag in papieren versie ontvangen, schakel dan onderstaande knop in.
Akkoord