Opzeggen

Wat jammer dat u uw lidmaatschap van de Parkinson Vereniging wilt opzeggen. Uiteraard hebben wij er alle begrip voor dat er omstandigheden zijn waardoor het lidmaatschap niet meer wenselijk is.

Het kan echter ook zo zijn dat het lidmaatschap in de huidige vorm niet meer van toepassing is, maar dat u het werk van de Parkinson Vereniging wel wilt blijven steunen.

Dat kan! Door het huidige lidmaatschap om te zetten naar een Steun-lidmaatschap, steunt u het werk van de Parkinson Vereniging en zorgt u ervoor dat wij de belangen van mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme kunnen blijven behartigen. Meer leden betekent meer zeggingskracht.

Samen staan we sterker!

De kosten van het Steun-lidmaatschap bedragen € 25,00 per jaar. U blijft lid van de Parkinson Vereniging en behoudt daarmee stemrecht (stond het abonnement op naam van uw naaste, dan wordt het overgezet op uw naam).
U kunt onze wekelijkse nieuwsbrief (blijven) ontvangen. Het Parkinson Magazine valt niet binnen het Steun-lidmaatschap en zult u daarom niet meer ontvangen, maar kunt u nog wel online inzien.

Mocht u vanwege het overlijden van uw naaste het abonnement omzetten, dan krijgt u tevens toegang tot het aparte Nabestaanden-kanaal (binnen de online community).

Voor de mensen wiens partner/ouder/naaste naar een verpleeghuis/verzorgingstehuis is gegaan, is er ook een apart kanaal binnen de online community “Verpleeghuis”.

Hieronder kunt u uw keuze maken voor “Opzeggen” of “Omzetten huidige lidmaatschap naar Steun-lidmaatschap”

OPZEGGENSTEUN-LIDMAATSCHAP