Visiteclubs voor mensen met de ziekte van Parkinson

19 juli 2023

Heeft u of uw naaste te maken met de diagnose van de ziekte van Parkinson? En bent u op zoek naar professionele verzorging, begeleiding en/of behandeling of een leuke activiteit? Het expertisecentrum Parkinson van de Frankelandgroep is er voor u én uw partner of overige mantelzorgers.

Wekelijks: visiteclubs

Bij onze visiteclub voor mensen met de ziekte van Parkinson kunt u wekelijks samen in een ongedwongen en rustige sfeer een gezellige middag doorbrengen, in een kleinschalige groep. Deze visiteclub wordt begeleid door bevlogen en deskundige vrijwilligers onder eindverantwoordelijkheid van de coördinator visiteclubs en biedt volop aandacht voor zowel ontspanning als afwisselende (beweeg)activiteiten. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat u en uw mantelzorger(s) even op adem kunt komen.

Interesse?

Zowel de Parkinson visiteclub als het Parkinson Café vinden plaats in het zorgcentrum Frankeland, Sint Liduinastraat 10 in Schiedam. De Parkinson visiteclub komt elke donderdag bij elkaar van 13.00 tot 16.00 uur.

Voor meer informatie of om u aan te melden kunt u contact opnemen met Annouk Nagelhout, coördinator visiteclubs: a.nagelhout@frankelandgroep.nl