Berichten over yopper

1. Yoppers Noord terug van weggeweest!

Een actieve jonge club Yoppers organiseert actieve workshops, uitstapjes, meetings en nog veel meer.

2. ParkinSoos in Zevenaar

In Zevenaar wordt er tweemaandelijks een informele en gezellige ParkinsonSoos georganiseerd. Wilt u hierover meer weten? Mail dan naar parkinsonsoos@hotmail.com.

3. Parkinson2Beat: jaarprogramma 2020

Parkinson2Beat organiseert verschillende (sportieve) activiteiten waarmee fondsen worden geworven voor de Parkinson Vereniging. De opbrengst is bestemd voor fundamenteel onderzoek.

4. Yoppers Groene Hart

U heeft parkinson
    U staat nog vol in het leven
    U heeft de diagnose gekregen voor uw 50ste levensjaar (Yopper)

5. Yoppers Café te Emmen

Bijeenkomst voor jonge parkinsonpatiënten en hun naasten. Voor mensen uit de provincie Drenthe en Groningen.

6. Yoppers Grand Café West-Brabant

Yoppers Grand Café West-Brabant.

7. Yopper Café in Haarlem

Geregeld zijn er signalen dat jonge mensen met de ziekte van Parkinson behoefte hebben aan informatie. Ze willen hun ervaringen kunnen delen met anderen en steun krijgen van lotgenoten. Er is een goed lopend Parkinson Café in Haarlem, maar door het verschil in leeftijd en leeftijdsfase vindt deze specifieke groep Yoppers (Young Onset Parkinson) daar geen aansluiting.