Berichten over Overige bijeenkomsten

1. Activiteiten Stichting Sportservice Noord-Brabant

In het kader van het project 'Inclusief sporten' organiseert Stichting Sportservice diverse sportactiviteiten in de regio Noord-Brabant. U kunt zich hiervoor aanmelden. Ook worden er webinars georganiseerd voor beweegaanbieders.

2. Training Jobgrip

Het hebben van een neurologische progressieve aandoening kan veel impact hebben op het werkende leven. Op basis van ervaringen van patiënten en behandelaars is op het Radboudumc de groepstraining ‘Jobgrip’ ontwikkeld. Het doel van de training is het zo lang mogelijk behouden van werk en het vergroten van de tevredenheid op het werk. In oktober start een nieuwe groep op de afdeling Revalidatie van het Radboudumc.

3. Yoga4Parkinson introduceert: de ParkinZonnegroet

Als warming-up voor The Parkinson Games, een internationaal sportevenement dat plaatsvindt in Eindhoven op 5 en 6 augustus 2022, heeft Yoga4Parkinson speciaal voor mensen met de ziekte van Parkinson de ParkinZonnegroet ontwikkeld.

4. PPEP4ALL cursus: Een oppepper voor patiënt en partner

Het Patiënt en Partner Educatie Programma voor Alle chronische ziekten (PPEP4ALL) is een zelfmanagement programma voor mensen met een (chronische) ziekte, ‘de patient’, en/of zijn of haar ‘partner’/mantelzorger.

5. Hardlopenmetparkinson.nl

Met dit initiatief wil ik graag in contact komen met mensen met Parkinson die of graag willen leren hardlopen, of het hardlopen nog zo lang mogelijk willen blijven doen.