Berichten over vacature

1. Vacature: voorzitter bestuur Parkinson Vereniging

De Parkinson Vereniging is een middelgrote patiëntenvereniging voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. De vereniging, die gevestigd is te Bunnik, telt bijna 10.000 leden. Hiervan zetten ruim 600 mensen zich in als vrijwilliger. Ook het bestuur bestaat uit vrijwilligers. De Parkinson Vereniging heeft een professioneel bureau met ruim 8 fte, inclusief een fulltime directeur.

2. Vrijwilligers gezocht: leden voor de werkgroep wetenschapsnieuws

De werkgroep wetenschapsnieuws schrijft artikelen over onderzoek naar de ziekte van Parkinson en parkinsonismen in toegankelijke taal. Deze werkgroep heeft ruimte voor nieuwe leden.

3. Coördinator van het Parkinson Café Eindhoven

De Parkinson Vereniging is op zoek naar een Coördinator van het Parkinson Café Eindhoven.

Toon volledig bericht

4. Gespreksleiders gezocht voor online bijeenkomsten (vrijwilligers)

Wie oh wie wil als vrijwilliger online gespreksleider zijn voor de Parkinson Vereniging?

5. Vacature: Penningmeester Parkinson Café Haarlem & omstreken

Vrijwilligerswerk waar je vast al langer naar zoekt !!

Toon volledig bericht

6. Medewerker Parkinson Café Meppel/Steenwijkerland e.o.

De Parkinson Vereniging is op zoek naar een medewerker Parkinson Café in Meppel/Steenwijkeland e.o. voor ondersteuning bij de organisatie van het Parkinson Café.

Toon volledig bericht

7. Palliatieve Zorg Nederland (PZNL) zoekt mensen met parkinson(isme) en naasten voor klankbordgroep

PZNL

Palliatieve Zorg Nederland (PZNL), opgericht in 2018, maakt zich hard voor de best mogelijke palliatieve zorg voor iedereen. Dit vraagt om verbinding en samenwerking tussen alle partijen die betrokken zijn bij palliatieve zorg.

8. Vacature Penningmeester Parkinson Café Nijmegen

De Parkinson Vereniging is op zoek naar een penningmeester bij het Parkinson Café Nijmegen voor de financiele ondersteuning bij de organisatie van het Parkinson Café.

9. Vacature medewerker Parkinson Café Amersfoort

De Parkinson Vereniging is op zoek naar nieuwe medewerkers bij het Parkinson Café Amersfoort voor ondersteuning bij de organisatie van het Parkinson Café.

Toon volledig bericht

10. Vrijwilligersvacature: vrijwilliger Parkinson Café Eemsdelta (m/v)

Tweemaandelijks organiseert het Parkinson Café informatiemiddagen voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme, hun naasten, hulpverleners en andere belangstellenden. Om dit te kunnen realiseren, hebben wij uw hulp als enthousiaste vrijwilliger nodig.