Jonic Solutions en Parkinson Vereniging heffen de beker op een goede samenwerking

22 oktober 2020

Wij zijn zeer verheugd te melden dat Jonic Solutions onlangs sponsor is geworden van de Parkinson Vereniging. Jonic Solutions is een jonge maatschappelijk betrokken onderneming die de drinkbeker SASSCup ontwikkelde voor mensen die problemen ervaren bij het drinken door trillende armen en handen.

Parkinsononderzoek steunen

Jonic.jpg

“Met het bedrijf willen wij iets betekenen voor mensen met parkinson. Naast het ontwikkelen van mooie producten die bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van leven, willen wij graag het parkinsononderzoek financieel ondersteunen. Door samen te werken met de Parkinson Vereniging willen wij mensen bereiken die baat hebben bij onze producten en tegelijkertijd het goede werk van de Parkinson Vereniging steunen”, aldus Joas Nicolai, eigenaar van Jonic Solutions.

Op de foto: Erik van Dijkhorst (Jonic Solutions), Jolanda van der Velde (PV), Joas Nicolai (Jonic Solutions) en Carla Aalderink (PV)

Steun de Parkinson Vereniging

Om de samenwerking te vieren, krijgt u € 2,50 korting op de verkoopprijs van de SASSCup - Compleet. Bovendien gaat er van ieder verkochte beker € 1 naar de Parkinson Vereniging!

De SASSCup kunt u bestellen via de website. De kortingscode is PV250.

Ga naar de website en bestel de SASSCup