Community Parkinson Cafés

In de maanden januari en februari zijn we bij u langs gekomen om uitleg te geven over de nieuwe website van de Parkinson Vereniging en de mogelijkheden daarvan voor de Parkinson Cafés.

Online community

Ook hebben wij u kennis laten maken met de community voor medewerkers van Parkinson Cafés. Deze online community is een virtuele plek waar alleen vrijwilligers van een Parkinson Café bij elkaar komen, om elkaar te helpen in het verwezenlijken van activiteiten bij het Parkinson Café door middel van het delen van informatie en ideeën. Heeft u een goed idee of heeft u informatie over een goede spreker dan kunt u dit delen in deze speciale community. Bovendien vindt u hier ook allerlei belangrijke documenten: handleiding voor de website, declaratieformulieren etc.

Ga nu naar deze community