Frank Weel

Mijn naam is Frank Weel, 46 jaar jong. en woonachtig in Heemskerk. Ik ben gelukkig getrouwd met mijn vrouw Krista en vader van 3 kinderen, Justin van 16, Timo van 14, en Marit van 11 jaar. Voorheen was ik werkzaam als research and development medewerker bij Tatasteel IJmuiden. Ik kreeg de diagnose parkinson nu 6 jaar geleden.

1. Blog: Verbouwen

Om nog zo lang mogelijk zelfstandig te blijven hebben we bijna een jaar geleden besloten ons huis aan te passen zodat het voldoet aan de wensen en eisen van een zorgruimte. Dat lijkt makkelijker gedacht dan gedaan!

Toon volledig bericht

2. Blog: De weg naar verbetering

Zes jaar geleden, toen ik 40 jaar jong was, kwam ik met wat uitval verschijnselen bij de neuroloog. Hij kwam met de diagnose parkinson. Ik zei tegen de beste man, ik loop naar buiten en ik kom weer terug en u komt met een ander verhaal. Maar helaas! ik was op die dag alleen naar het ziekenhuis gegaan, dat was achteraf een slecht plan. Deze boodschap kwam wel even binnen.

Toon volledig bericht

Terug Ga terug naar de overzichtspagina van bloggers