Symposium WPD 2023

Wereld Parkinson Dag

Groepsfoto patienten en naasten - Homepage.jpg

Sfeerimpressie Wereld Parkinson Dag 2023

(Top) Sportlocatie Papendal in Arnhem was op zaterdag 15 april 2023 het toneel voor het jaarlijkse symposium van de Parkinson Vereniging. Een prachtige locatie die naadloos paste bij de rode draad van het programma met als thema 'Laat parkinson niet winnen'. Centraal in alle presentaties en voorstellingen stonden activiteiten rondom leefstijl en eigen regie. Ruim 600 leden genoten zichtbaar van alle nuttige informatie en niet in de laatste plaats van de ontmoeting met gelijkgestemden. Volgend jaar weer!

Het symposium was informatief, leerzaam en bovenal was het een hele gezellige dag. Het voelde als een warm bad en thuiskomen met zoveel gelijkgestemden samen. Een feest van herkenning, waarin je helemaal jezelf kunt zijn. Daar wil je bij horen, bij zo'n club!
Alex Hoogveldt - Lid en ambassadeur van de Parkinson Vereniging

Gedicht Suzan Onsterk

Gedicht waarmee mindfulnesstrainer Suzan Onstenk-Peeters de presentatie over mindfulness en stress bij parkinson afsloot:

Gedicht Anders kijken