Vragenlijst gezamenlijk magazine

Hoe denkt u over een gezamenlijk magazine?

Parkinsonalliantiepartners ParkinsonNet (PN) en de Parkinson Vereniging (PV) werken steeds vaker samen. Omdat we allebei een magazine uitbrengen willen we graag verkennen of we ook daarin onze krachten kunnen bundelen. Met een gezamenlijk magazine in plaats van twee losse magazines zouden we ons richten op zowel zorgverleners als mensen met parkinson en hun naasten. We zijn benieuwd wat u daarvan vindt. Heel graag horen we uw mening hierover. Het invullen van deze vragenlijst duurt circa 5 minuten.

Deze vragenlijst is gezamenlijk opgesteld door ParkinsonNet en de Parkinson Vereniging.

ParkinsonNet   Logo-Parkinson_RGB

Vragenlijst verkenning gezamenlijk magazine

Checklist

Wanneer u hier 'nee' heeft geantwoord, dan hoeft u de overige vragen niet in te vullen. Wij danken u hartelijk voor uw medewerking aan deze vragenlijst! Vergeet niet op de knop 'versturen' te drukken onder de vragenlijst.

Vragen met betrekking tot de inhoud
Helemaal niet interessantEen beetje interessantNeutraalInteressantZeer interessant
Vragen over de uitvoering van een magazine
Open vragen