8 december 2022

De Parkinson Vereniging heeft zo'n 600 leden die zich actief inzetten voor de Parkinson Vereniging. Dit zijn mensen met de ziekte van Parkinson, partners/mantelzorgers, geïnteresseerden en of (oud) beroepskrachten. Zij verrichten werkzaamheden in diverse geledingen van de vereniging. Het streven is dat drie van de zeven bestuursleden van de vereniging zelf parkinson heeft.

Werkgroepen

Daarnaast zijn er ook leden actief in diverse werkgroepen. Deze werkgroepen ondersteunen de Parkinson Vereniging bij het doen van hun werk door het leveren van inhoudelijke adviezen. Ook zijn er op landelijk niveau ook nog Parkinson Cafémedewerkers, provinciaal coördinatoren, spreekbeurthouders en standmedewerkers actief als vrijwilliger.

Zelf actief worden of meer informatie?

Mocht u meer willen weten over vrijwilligerswerk bij de Parkinson Vereniging dan kunt u contact opnemen met Miriam Leenders, tel. 030-6561369 of via miriam@parkinson-vereniging.nl. Heeft u interesse in vrijwilligerswerk of wilt u vrijwilliger worden voor de Parkinson Vereniging? Vul dan het onderstaand formulier in. Er zijn vrijwilligers nodig op allerlei niveau's. Meld u altijd aan, óók als u een bijdrage wilt leveren die niet in het overzicht voorkomt.

Declaratieformulier

Klik hier om het declaratieformulier te downloaden.
Stuur het ingevulde declaratieformulier naar info@parkinson-vereniging.nl, ter attentie van de medewerker die het vrijwilligerswerk coördineert.

Bekijk op deze pagina het overzicht van vrijwilligersfuncties bij de Parkinson Vereniging.