Vacature: Penningmeester Parkinson Café Haarlem & omstreken

23 oktober 2023

Vrijwilligerswerk waar je vast al langer naar zoekt !!

De komende 20 jaar verdubbelt het aantal mensen met Parkinson. Het is dus steeds belangrijker dat iedereen binnen onze samenleving zich er van bewust is wat de ziekte is en wat de gevolgen zijn.
Met een groepje enthousiaste vrijwilligers organiseren wij daarom een maandelijkse bijeenkomst voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun mantelzorgers en belangstellenden. Eens per kwartaal organiseren wij voor mensen jonger dan 55 jaar een bijeenkomst Jong Parkinson.

In de Parkinson Cafés staat het delen van informatie centraal en we zorgen voor een gezellige sfeer. Ook nodigen wij  professionals uit om hun kennis met ons te delen. Wij beleven veel plezier aan het geven van ondersteuning  en het bieden van een ontmoetingsmogelijkheid binnen de Parkinson Cafés.

Om het financiële stuk in goede banen te leiden, zijn wij op zoek naar een nieuwe en betrokken Penningmeester. Je draagt bij aan de continuïteit en stabiliteit van de cafés, zodat de ontmoetingen kunnen blijven doorgaan. De tijdsinspanning is flexibel in te vullen.

Ben je enthousiast, communiceer je makkelijk, kun je goed met cijfers omgaan, heb je goede ideeën en vind je het gezellig in een team te werken. Dan zouden wij je graag willen ontmoeten!

Wil je meer weten dan kun je contact met mij opnemen en hoop ik je snel te zien.

Met vriendelijke groeten,

Wil van Vliet