Over Ledenbijeenkomst strategisch meerjarenbeleidskader 2020-2023

Ledenbijeenkomst strategisch meerjarenbeleidskader 2020-2023

Deze ledenbijeenkomst staat geheel in het teken van het nieuwe meerjaren strategisch beleidsplan 2020 – 2023. De bijeenkomst start om 10.30 uur (inloop vanaf 10.00 uur) en eindigt uiterlijk 12.30 uur.

Nieuw meerjarenbeleidsplan

In een wereld die sterk verandert, willen we vooruit kijken en nadenken over onze continuïteit en professionaliteit en hoe we hieraan invulling kunnen geven. De koers die we daarbij willen volgen, leggen we vast in het strategisch meerjarenbeleidsplan. Het huidige strategisch meerjarenbeleidsplan loopt eind 2019 af. Het nieuwe plan voor de periode 2020- 2023 biedt inzicht in de doelen voor de komende jaren en de weg waarlangs de vereniging deze doelen wil realiseren. Graag bieden we leden de gelegenheid om samen met het bestuur hierover van gedachten te wisselen.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs