Training ledenwerving en -binding

In een aantal provincies zijn we dit jaar gestart met de training ledenwerving/ledenbinding. De naam van de training doet vermoeden dat er heel erg wordt ingezoomd op het werven van nieuwe leden, maar er wordt juist ook heel erg  gekeken naar de ervaringen die bezoekers beleven bij een Parkinson Café bezoek.

Wat kun je doen?

Wat kan je als Parkinson Café team hierin verbeteren? Wat maakt dat bezoekers weer terugkomen in het Parkinson Café? Als mensen tevreden zijn over het Parkinson Café bezoek, wanneer ga je dan op een natuurlijke manier het gesprek aan over een lidmaatschap? Wat kan je daarbij helpen?

Dat en meer komt aanbod bij deze leerzame en leuke training. Zijn we nog niet in uw provincie geweest? U ontvangt vanzelf een uitnodiging per e-mail om u aan te melden.