Parkinson Café Naarden

Parkinson Café Naarden (Het Gooi)

Onze kernwaarden zijn: betrokkenheid, betrouwbaarheid, verbondenheid en daadkracht. Het Parkinson Café is een vrij toegankelijke organisatie, waar mensen met parkinson en hun naasten en mantelzorgers zich kunnen herkennen en ontmoeten.

Vriendschappelijke ontmoetingen

'Het ontmoeten' kenmerkt zich niet door gesomber over de ziekte, het gaat bovenal om vriendschappelijke ontmoetingen. Naast contact en ontmoeting, bieden wij ook individuele hulp en ondersteuning. “Je bent meer dan iemand die lijdt aan de ziekte van Parkinson”. Daarom zijn bij onze activiteiten zingeving, eigenwaarde, vreugde en lol, van groot belang.

Actieve vrijwilligers

Het Parkinson Café met alle activiteiten wordt gedragen door enthousiaste en actieve vrijwilligers (patiënten, mantelzorgers en betrokken mensen met hun eigen achtergrond en expertise). Het bestuur bestaat uit voorzitter Anky Perdijk, secretaris Gerdien De Wal, penningmeester Ina Gevers en communicatie Paul Engelkamp.

Voordracht Dorien Bennink LUMC

Voordracht ParkinsonCafé 18 januari 2024
Poep- en Plasproblemen bij Parkinson Lees het volledige bericht

Presentatie Nadenken over de toekomst

De presentatie van 19 oktober vind u hier. Lees het volledige bericht

Lezing tandarts Nelleke Bots

Boeiende lezing in het ParkinsonCafé van 15 juni 2023 Lees het volledige bericht

Presentatie Cue2Walk

woensdag 08 februari 2023 Een mooie presentatie over hulpmiddelen bij Freezing. Lees het volledige bericht

Presentatie Onderzoek Freezing

woensdag 08 februari 2023 Presentatie Onderzoek Freezing in het PC van 19 januari 2023. Lees het volledige bericht

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrief 04 ParkinsonCafé Het Gooi April 2024

vrijdag 05 april 2024 Kijk snel in de nieuwsbrief!
U vindt er een leuk UITJE, een terugblik en vooruitblik op het ParkinsonCafé van 18 maart en andere wetenswaardigheden.
Veel leesplezier!! Lees het volledige bericht

Nieuwsbrief 03 maart 2024 ParkinsonCafé Het Gooi

dinsdag 12 maart 2024 Het ParkinsonCafé is op 21 maart!!!
(Dit staat verkeerd in de nieuwsbrief) Lees het volledige bericht

Nieuwsbrief 2 februari 2024 PC Het Gooi

maandag 05 februari 2024 PARKINSONCAFÉ OP 22 FEBRUARI !!
We zijn eenmalig een week verplaatst. U leest er in deze Nieuwsbrief alles over. Net als over de geweldige lezing van Dorien Bennink, waarvan de presentatie op de website zal komen. En over de nieuwe dirigent van het Parkietenkoor.
Tot 22 februari. Lees het volledige bericht

Logo Parkinson_CAFE_300