Parkinson Café Laren

Er zijn in het Gooi naar schatting zo’n 1.000 mensen die de ziekte van Parkinson hebben. Het zijn gewone mensen, met behoefte aan informatie, genegenheid en aandacht. Met het vermogen te geven en te ontvangen. Maar met een aandoening die lichamelijk en geestelijk een afmattende draai aan hun leven heeft gegeven.

Informatie

Voor hen en voor de mensen die om hen geven is er het Parkinson Café. Met een maandelijkse sociale middag waarbij informatie centraal staat, en allerlei andere activiteiten. Om meer te weten, te ontdekken dat je niet de enige bent met deze ziekte en om even bij te komen.

Positieve insteek

Het Parkinson Café en de andere activiteiten worden georganiseerd door een viertal montere mensen. Patiënten, zeker, maar vooral mensen die ervan doordrongen zijn dat Parkinson ook positieve emoties en krachten los kan maken. Daarom zetten Anky Perdijk, Ineke van der Heijden, George van Heerden en Peter Versteeg zich met hart en ziel in, gesteund door hulpvaardige vrijwilligers.

Programma

Dit programma is onder voorbehoud van wijzigingen. Het meest actuele programma vind u op onze website www.parkinsoncafelaren.nl. Op deze website zijn tevens oude nieuwsbrieven en presentaties te zien.

Bezoek deze website

Amaris Theodotion (Ridderzaal)