Parkinson Café Laren

Onze kernwaarden zijn: betrokkenheid, betrouwbaarheid, verbondenheid en daadkracht. Het Parkinson Café is een vrij toegankelijke organisatie, waar mensen met parkinson en hun naasten en mantelzorgers zich kunnen herkennen en ontmoeten.

Vriendschappelijke ontmoetingen

'Het ontmoeten' kenmerkt zich niet door gesomber over de ziekte, het gaat bovenal om vriendschappelijke ontmoetingen. Naast contact en ontmoeting, bieden wij ook individuele hulp en ondersteuning. “Je bent meer dan iemand die lijdt aan de ziekte van Parkinson”. Daarom zijn bij onze activiteiten zingeving, eigenwaarde, vreugde en lol, van groot belang.

Actieve vrijwilligers

Het Parkinson Café met alle activiteiten wordt gedragen door enthousiaste en actieve vrijwilligers (patiënten, mantelzorgers en betrokken mensen met hun eigen achtergrond en expertise). Het bestuur bestaat uit voorzitter Anky Perdijk, secretaris Gerdien De Wal, penningmeester Ina Gevers, communicatie Paul Engelkamp en adviseur Peter Versteeg.

Activiteiten

Presentatie Karin van Dijk

De presentatie van de lezing op 17 november 2022 van Karin van Dijk 'Parkinson en slaap' Lees het volledige bericht

Activiteiten

community.png Om onze doelstelling te bereiken organiseren wij de volgende activiteiten: Lees het volledige bericht

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrief 9 ParkinsonCafé Laren december 2022

woensdag 14 december 2022 KERSTUKJES MAKEN
Op 15 december om 14.00 uur bij Theodotion

En daarnaast nog vele andere onderwerpen!
Veel leesplezier! Lees het volledige bericht

Nieuwsbrief 8 ParkinsonCafé Laren november 2022

woensdag 02 november 2022 Hier is alweer een nieuwe Nieuwsbrief, nummer 8 van dit jaar.
Veel leesplezier! Lees het volledige bericht

Logo Parkinson_CAFE_300