Parkinson Café Laren

Onze kernwaarden zijn: betrokkenheid, betrouwbaarheid, verbondenheid en daadkracht. Het Parkinson Café is een vrij toegankelijke organisatie, waar mensen met parkinson en hun naasten en mantelzorgers zich kunnen herkennen en ontmoeten.

Vriendschappelijke ontmoetingen

'Het ontmoeten' kenmerkt zich niet door gesomber over de ziekte, het gaat bovenal om vriendschappelijke ontmoetingen. Naast contact en ontmoeting, bieden wij ook individuele hulp en ondersteuning. “Je bent meer dan iemand die lijdt aan de ziekte van Parkinson”. Daarom zijn bij onze activiteiten zingeving, eigenwaarde, vreugde en lol, van groot belang.

Actieve vrijwilligers

Het Parkinson Café met alle activiteiten wordt gedragen door enthousiaste en actieve vrijwilligers (patiënten, mantelzorgers en betrokken mensen met hun eigen achtergrond en expertise). Het bestuur bestaat uit voorzitter Anky Perdijk, secretaris Gerdien De Wal, penningmeester Ina Gevers, communicatie Paul Engelkamp en adviseur Peter Versteeg.

Activiteiten

community.png Om onze doelstelling te bereiken organiseren wij de volgende activiteiten: Lees het volledige bericht

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrief ParkinsonCafé Laren mei 2022