Parkinson Café Laren

Onze kernwaarden zijn: betrokkenheid, betrouwbaarheid, verbondenheid en daadkracht. Het Parkinson Café is een vrij toegankelijke organisatie, waar mensen met parkinson en hun naasten en mantelzorgers zich kunnen herkennen en ontmoeten.

Vriendschappelijke ontmoetingen

'Het ontmoeten' kenmerkt zich niet door gesomber over de ziekte, het gaat bovenal om vriendschappelijke ontmoetingen. Naast contact en ontmoeting, bieden wij ook individuele hulp en ondersteuning. “Je bent meer dan iemand die lijdt aan de ziekte van Parkinson”. Daarom zijn bij onze activiteiten zingeving, eigenwaarde, vreugde en lol, van groot belang.

Actieve vrijwilligers

Het Parkinson Café met alle activiteiten wordt gedragen door enthousiaste en actieve vrijwilligers (patiënten, mantelzorgers en betrokken mensen met hun eigen achtergrond en expertise). Het bestuur bestaat uit voorzitter Anky Perdijk, secretaris Gerdien De Wal, penningmeester Ina Gevers, communicatie Paul Engelkamp en adviseur Peter Versteeg.

Activiteiten

community.png Om onze doelstelling te bereiken organiseren wij de volgende activiteiten: Lees het volledige bericht

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrief ParkinsonCafé Laren september 2022

woensdag 07 september 2022 Weer een nieuwe Nieuwsbrief!
Veel leesplezier. Lees het volledige bericht

Nieuwsbrief 5 Augustus 2022 ParkinsonCafé Laren

woensdag 03 augustus 2022 VEEL LEESPLEZIER met deze 5e Nieuwsbrief.
Hij staat weer vol met wetenswaardigheden, Lees het volledige bericht

Nieuwsbrief 4 juni 2022 ParkinsonCafé Laren

vrijdag 10 juni 2022 De vierde Nieuwsbrief juni 2022 is uit.
Weer een nieuwsbrief met veel wetenswaardigheden. Terugblikken en vooruitkijken.
En vooral de aankondiging van het ParkinsonCafé op donderdag 16 juni om 14 uur in de Ridderzaal van Amaris Theodotion Werkdroger 1 te Laren.
Veel leesplezier! Lees het volledige bericht

Logo Parkinson_CAFE_300

Amaris Theodotion (Ridderzaal)