Voorzitter van de Parkinson Vereniging loopt Nijmeegse Vierdaagse

24 april 2019

Jan Lantink: "Dit wordt mijn tweede Vierdaaagse; de eerste keer was 'zwart' omdat ik graag met mijn dochter samen wilde lopen die uit 't buitenland over was. Zij was ingeloot, ik niet. De 'straf' kwam in de vorm van blaren. Voorbereidend wandelen moet dat nu gaan voorkomen."

Aandacht voor de ziekte van Parkinson

"Parkinson is de grote, onbekende ziekte. Iedereen denkt te weten wat de ziekte van Parkinson behelst, maar het is zoveel meer dan dat je denkt dat het is", aldus Lantink, voorzitter van de Parkinson Vereniging. "Bovendien is het (helaas nog) een ongeneeslijke ziekte. Thuis hebben we er al 15 jaar mee te dealen en dat gaat goed. Als voorzitter van de Parkinson Vereniging wil ik er alles aan doen om de ziekte van Parkinson en de Parkinson Vereniging meer in beeld te brengen en daarmee meer geld te kunnen genereren voor onderzoek en andere activiteiten die vanuit de Parkinson Vereniging voor mensen met de ziekte van Parkinson (of een parkinsonisme) gedaan worden. Bovendien woon ik in Nijmegen en is wandelen gezond en leuk."

U kunt Jan Lantink of een van de andere Vierdaagse sponsorlopers voor de Parkinson Vereniging steunen via onderstaande link;

Sponsor Jan Lantink

Loop mee voor de Parkinson Vereniging!

Loopt u zelf ook de Vierdaagse en wilt u daarmee de Parkinson Vereniging steunen? Neem dan contact met ons op per mail: info@parkinson-vereniging.nl, of telefoon, 030-6561369.

Labels: