Kom in beweging als sponsorloper voor de Parkinson Vereniging!

29 januari 2020

Ongetwijfeld heeft u gehoord van de ziekte van Parkinson of kent u iemand met deze progressieve hersenaandoening? Veel mensen denken bij parkinson aan trillende ledematen. Dat klopt maar ten dele. Geheugenproblemen, stijve spieren en ook spraak- en slikproblemen zijn symptomen waarmee patiënten dagelijks worden geconfronteerd. Er is nog veel onduidelijkheid over parkinson en er bestaat helaas nog geen genezing voor!

DSC_6003.jpg

Zolang parkinson de wereld niet uit is, zetten wij zoveel mogelijk mensen in beweging. Ook u kunt in beweging komen voor de 50.000 patiënten in Nederland. Hoe? Door samen met anderen zoveel mogelijk sponsorgeld bij elkaar te lopen voor een betere kwaliteit van leven voor mensen met parkinson. U zamelt niet alleen geld in, maar door uw deelname aan de Vierdaagse vraagt u ook aandacht voor mensen met parkinson. Ook dat is enorm belangrijk!

Wat doet de Parkinson Vereniging?

De Parkinson Vereniging is een actieve vereniging die zich inzet voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme. Wij dragen bij aan de verbetering van de kwaliteit van leven van mensen met parkinson(isme). Dit doet wij door wetenschappelijk onderzoek te stimuleren, mensen samen te brengen, mee te laten praten en beslissen en informatie te verstrekken.

Wat bieden wij u als sponsorloper?

• Uitgebreide verzorging onderweg; de Parkinson Vereniging maakt gebruik van de KWBN rustposten
  • Ademend Parkinson Vereniging-wandelshirt
  • Gezellige kennismakingsbijeenkomst en warming-up met onze ambassadeur Olga Commandeur op de maandag van de Vierdaagse
  • Warm ontvangst tijdens de wandeldagen in de sponsorlooptent
  • … en bovenal eeuwige heldenstatus!

Wat doen wij met de opbrengst van uw actie?

Het sponsorgeld gebruikt de Parkinson Vereniging om wetenschappelijk onderzoek te stimuleren, bijeenkomsten en cursussen te organiseren die de kwaliteit van leven van mensen met parkinson(isme) ten goede komen en informatiemateriaal te ontwikkelen.

Meld u nu aan als sponsorloper voor Parkinson Vereniging

Contactgegevens

Heeft u vragen? Neem dan contact op met Jolanda van der Velde: jolanda@parkinson-vereniging.nl of 030-656 13 69.