Berichten over Mantelzorg: overige activiteiten

1. PPEP4ALL-training 2024 Lelystad

De PPEP4ALL-training vormt een aanvulling op de medische behandeling. Het programma richt zich op zowel de persoon met de ziekte van Parkinson als zijn/haar partner.

2. Mantelgroep P-LB-Heuvelrug 17-04-2024

Sinds 2019 is de mantelgroep actief. Deze is bedoeld voor mantelzorgers in de gemeente Utrechtse Heuvelrug die zorg hebben voor iemand met parkinson en/of Lewy Body. Centraal staat het delen van ervaringen. Ervaringen delen met mensen die in een vergelijkbare situatie zitten, kan steun en nieuwe inzichten geven. Er is een casemanager van Santépartners aanwezig voor vragen. De begeleiding wordt verzorgd door Myrthe Terranea en Ruud Delhaas van Humanitas.

3. Mantelgroep P-LB-Heuvelrug 13-03-2024

4. Mantelgroep P-LB-Heuvelrug 21-02-2024

5. Training: Get it on Met Parkinson - partner: NAH Partner Kompas

Binnenkort wordt de tweede pilot training van Get it on Met Parkinson - partner: NAH Partner Kompas gehouden. Heeft uw partner een niet aangeboren hersenaandoening of de ziekte van Parkinson? Dan is deze training voor u! Deze pilot wordt financieel gesteund door de Hersenstichting. Let op: er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!

6. PPEP CVA/Parkinson programma regio Alkmaar

magentazorg

Een oppepper voor mensen met parkinson en hun partner.

7. Mantelgroep P-LB-Heuvelrug 17-01-2024

8. Visiteclubs voor mensen met de ziekte van Parkinson

Heeft u of uw naaste te maken met de diagnose van de ziekte van Parkinson? En bent u op zoek naar professionele verzorging, begeleiding en/of behandeling of een leuke activiteit? Het expertisecentrum Parkinson van de Frankelandgroep is er voor u én uw partner of overige mantelzorgers.