Reflexzonetherapie

dinsdag 08 mei 2018

Mevr. Harriët Jansen, reflexzonetherapeut, heeft ons uitleg gegeven over reflexzonetherapie.

De geschiedenis van de therapie en de ontwikkeling en inmiddels de erkenning na wetenschappelijk onderzoek werden verteld. Harriët werkt al 20 jaar als therapeut, is aangesloten bij de beroepsvereniging en heeft een eigen praktijk in Nijverdal. De therapie heeft tot doel om het lichaam weer in balans te brengen, voor zover dat mogelijk is. Na de pauze was er gelegenheid om een kennismakingsbehandeling te ondergaan. Drie bezoekers van het Café hebben hun medewerking verleent en lagen zeer ontspannen in de stoel. Ook degene die altijd pijnlijke voeten heeft en er eigenlijk niet aan moest denken dat de voeten aangeraakt werden, was zeer verrast en lag ontspannen in de stoel. De bezoekers stelden tijdens de demonstratie vragen en waren onder de indruk van hetgeen gebeurde.

« Ga terug naar Parkinson Café Nijverdal

Logo Parkinson_CAFE_300