Incontinentiemateriaal

IMG_20190219_143441.jpgdinsdag 19 februari 2019

Hoe weet ik welk soort incontinentiemateriaal ik kan gebruiken uit de vele verschillende soorten die er zijn?

Op 19 februari heeft mevr. Sandra Wijdenes van Van Heek verbandmiddelen uitgebreid uitleg gegeven over diversen soorten incontinentiemateriaal. Het is belangrijk om het juiste materiaal te gebruiken, de grootste maat hoeft niet de meest passende te zijn in uw situatie. Door het goede materiaal te gebruiken voelt u zich weer zekerder en kunt u met een gerust hart weer allerlei dingen ondernemen.  Alleen in Nederland worden broekjes gedragen, terwijl inleggers vaak beter voldoen. Ook de vergoeding is voor inleggers beter dan voor de broekjes. Mevr. Karlien Lammertink, apotheker en aangesloten bij ParkinsonNet, van apotheek Mijnhardt in Nijverdal gaf aan dat de apotheek u kan helpen om uit te zoeken welk incontinentiemateriaal uw verzekering vergoed. Veel mensen schamen zich voor het gebruik van incontinentiemateriaal, terwijl zeker een miljoen mensen het gebruiken. U bent dus echt niet de enige!

In het filmpje wordt de werking van het materiaal uitgelegd. Filmpje volgt binnenkort!

TitelBestandsgrootteMIME-type
Presentatie incontinentiemateriaal 28-2-2019.pptx10,5 MBapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.presentationml.presentationdownload

« Ga terug naar Parkinson Café Nijverdal

Logo Parkinson_CAFE_300