Lidmaatschap betaling per maand

Als u kiest voor een peridieke betaling dan zal de eerste betaling direct via Ideal zijn en dient u daarna akkoord te gaan met een automatische incasso.

Wilt u toch liever zelf betalen dan kan dat alleen door het jaar abonnement te kiezen. Wilt u dat als nog klik dan hier.

Voer het wachtwoord hieronder nogmaals in om het wachtwoord te bevestigen.
Betaalwijze
Lidmaatschap Parkinson Vereniging - Nederland (betaling per maand)
Direct via iDEAL
Met het inzenden van dit lidmaatschapsformulier wordt u lid van de Parkinson Vereniging. Na aanmelding heeft u 14 dagen bedenktijd. Via dit formulier geeft u toestemming voor afschrijving van ten minste de minimum contributiebijdrage van € 42,50 per jaar. Tevens wordt hiermee toestemming gegeven aan de Parkinson Vereniging, incassant-ID: NL85ZZZ404765190000, om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om het aangegeven bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven tot wederopzegging of bij beëindiging van het lidmaatschap. Als u het niet eens bent met deze afschrijving, kunt u deze binnen 8 weken na afschrijving laten terugboeken. Vraag uw bank naar de voorwaarden.
Diagnose
Overige gegevens
Nieuwsbrieven en uitnodigingen
U kunt zich hiervoor altijd afmelden via de afmeldlink in de mailings
Als lid kunt u Parkinson Magazine online lezen, inclusief de uitgaven van het laatste jaar. Mocht u Parkinson Magazine graag in papieren versie ontvangen, schakel dan onderstaande knop in.
Akkoord

Door lid te worden van de Parkinson Vereniging, ga ik akkoord met het privacybeleid en mag de Parkinson Vereniging mij informatieve e-mails sturen over de diensten en het aanbod van de vereniging.