Parkinson Café Reeuwijk

Parkinson Café Reeuwijk is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers.

Bijeenkomsten

In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten. De bijeenkomsten van Parkinson Café Reeuwijk (Groene Hart) vinden plaats op iedere tweede dinsdag in de maand (m.u.v. juli en augustus).

Avondtijd:  19.30 uur, zaal open: 19.00 uur

Ontmoeting

Bij alle bijeenkomsten van het Parkinson Café is er, na het bespreken van een thema, mogelijkheid tot lotgenotencontact. U bent vrij in uw keuze om hieraan deel te nemen. Er is volop gelegenheid tot het stellen van vragen. Deelname is gratis, maar een vrije gift t.b.v. het Parkinson Café is welkom. U kunt uw gift tijdens de bijeenkomst doneren of via rekeningnummer NL40 RABO 0156 9062 44 t.n.v. Parkinson Vereniging te Bunnik o.v.v. Parkinson Café Reeuwijk (Groene Hart).

Aanmelden

Aanmelden is wenselijk en kan via info@parkinsoncafereeuwijk.nl. Vergeet hierbij niet uw naam, aantal personen, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden.

Verslagen

ProPark onderzoek opnieuw belicht

dinsdag 09 april 2024 Nieuwe informatie over ProPark onderzoek Lees het volledige bericht

Parkinsoncafé gezellig maar zonder stroom