ParkinsonConnect en de online community van de Parkinson Vereniging

De afgelopen periode hebben ParkinsonNet en de Parkinson Vereniging zich samen gebogen over de mogelijkheden en de toekomst van het online platform ParkinsonConnect en de online ledencommunity van de Parkinson Vereniging. Ook zijn de mogelijkheden voor persoonlijke blogs goed bekeken.

ParkinsonConnect alleen voor zorgverleners

ParksinsonConnect is vanaf 1 oktober 2020 enkel nog te gebruiken als online samenwerkingstool en ontmoetingsplek voor zorgverleners die aangesloten zijn bij ParkinsonNet. Het is voor hen dé plek om inhoudelijk over zorgverlening te praten en samen te werken. Op die manier worden zorgverleners online ondersteund om zo nog specifieker kennis te vergaren en te delen met elkaar.

Ga naar ParkinsonConnect

Ervaringsdeskundigheid delen bij de vereniging

De afgelopen maanden heeft de Parkinson Vereniging gewerkt aan verdere ontwikkeling van de online ledencommunity. In verschillende kanalen kunnen leden ervaringen en tips uitwisselen over thema's als behandelingen, parkinsonismen, leven met parkinson, sporten en parkinson en werk. Ook is er op de website ruimte gemaakt voor bloggers.

Ga naar de blogpagina

Meer over de community

Word lid en neem deel

Bent u nog geen lid van de Parkinson Vereniging, maar wilt u wel deelnemen aan de ledencommunity om zo ervaringen te delen in de verschillende themakanalen? Word dan lid! U profiteert hiermee tevens van alle andere voordelen van het lidmaatschap

Ik meld mij aan als lid

Bent u al lid van de vereniging? Log dan hier in om deel te nemen aan de community.

Ik ben al lid en ik log in

Wilt u blogger worden?

Wilt u blogger worden en op die manier uw ervaringen delen met andere mensen met parkinson(ismen) en hun naasten? Meld u dan nu aan door een bericht te sturen naar communicatiemedewerker Nynke de Monchy. Ook wanneer u vragen heeft over het bloggen op de website van de Parkinson Vereniging dan kunt u deze stellen per mail.

Ik meld mij aan als blogger

Deel uw ervaringen en tips in een veilige omgeving met andere leden van de Parkinson Vereniging. Of inspireer anderen met uw persoonlijke blogs. Uw bijdragen zijn heel waardevol voor anderen en ervaringen van anderen kunnen u verder op weg helpen.
Nynke de Monchy - communicatieadviseur