De voordelen van het lidmaatschap

• Betrouwbare en onafhankelijke informatievoorziening
  • 5 x per jaar toezending van het verenigingsblad Parkinson Magazine
  • Toegang tot landelijke bijeenkomsten met presentaties van neurologen en andere zorgverleners
  • Toegang tot het Parkinson Café in uw directe omgeving, hier kunt u terecht voor interessante lezingen en om contact leggen met ervaringsdeskundigen van de ziekte: andere mensen met de ziekte van Parkinson, mantelzorgers en partners uit uw eigen regio
  • Belangenbehartiging
  • Korting op trainingen, cursussen, boeken en deelname aan verenigingsbijeenkomsten

Vul onderstaand formulier in en word lid van de Parkinson Vereniging.

Graag maken wij u erop attent dat veel ziektekostenverzekeraars de contributie voor het lidmaatschap, geheel of gedeeltelijk, in de aanvullende verzekering vergoeden. Dit kunt u navragen bij uw verzekeraar of nalezen in de polis.

Mocht u buiten Nederland wonen dan is de contributie voor het lidmaatschap € 60,00 in verband met de verzendkosten van het Parkinson Magazine naar het buitenland.

Zorgverleners die zijn aangesloten bij ParkinsonNet kunnen gebruik maken van het speciale ParkinsonNet abonnement op Parkinson Magazine.

Kalender (mm/dd/jjjj)
Betaalwijze
De contributie bedraagt €40,- per kalenderjaar. Een hogere bijdrage is natuurlijk van harte welkom! U kunt ervoor kiezen om éénmaal per jaar een factuur te ontvangen of u kunt met een automatische incasso betalen. Een betaling per automatische incasso zorgt ervoor dat de administratiekosten voor de Parkinson Vereniging omlaag worden gebracht. Wij vragen u daarom vriendelijk te overwegen uw contributiebijdrage automatisch te laten incasseren.

Indien u kiest voor automatische incasso dan ontvangt u hiervoor een machtigingskaart.

Diagnose
Kalender (mm/dd/jjjj)
Overige gegevens
Nieuwsbrieven en uitnodigingen