De voordelen van het lidmaatschap

Al voor € 3,50 per maand bent u lid van de Parkinson Vereniging. Hiermee kunt u gebruik maken van:

• Betrouwbare en onafhankelijke informatievoorziening
  • 5 x per jaar toezending van het verenigingsblad Parkinson Magazine
  • Ledenkorting voor landelijke bijeenkomsten met presentaties van neurologen en andere zorgverleners
  • Toegang tot de online ledencommunity waar u ervaringen kunt uitwisselen over verschillende onderwerpen.
  • Collectieve belangenbehartiging, bijvoorbeeld in geval van lange wachtlijsten of leveringsproblemen van medicatie
  • 50% korting op trainingen en cursussen van de Parkinson Academie

Vul onderstaand formulier in en word lid van de Parkinson Vereniging.

Graag maken wij u erop attent dat veel ziektekostenverzekeraars de contributie voor het lidmaatschap, geheel of gedeeltelijk, in de aanvullende verzekering vergoeden. Dit kunt u navragen bij uw verzekeraar of nalezen in de polis. De Patiëntenfederatie Nederland heeft hiervoor ook een overzicht gemaakt voor 2019.

Bekijk het overzicht voor 2019

Zorgverleners die zijn aangesloten bij ParkinsonNet kunnen gebruik maken van het speciale ParkinsonNet abonnement op Parkinson Magazine.

Mocht u buiten Nederland wonen dan is de contributie voor het lidmaatschap € 60,00 in verband met de verzendkosten van het Parkinson Magazine naar het buitenland.

Kalender (dd-mm-jjjj)
Betaalwijze
De contributie bedraagt €40,- per kalenderjaar. Een hogere bijdrage is natuurlijk van harte welkom! U kunt ervoor kiezen om éénmaal per jaar een factuur te ontvangen of u kunt met een automatische incasso betalen. Een betaling per automatische incasso zorgt ervoor dat de administratiekosten voor de Parkinson Vereniging omlaag worden gebracht. Wij vragen u daarom vriendelijk te overwegen uw contributiebijdrage automatisch te laten incasseren.

Indien u kiest voor automatische incasso dan ontvangt u hiervoor een machtigingskaart.

Diagnose
Kalender (dd-mm-jjjj)
Overige gegevens
Nieuwsbrieven en uitnodigingen