Help als bedrijf

Ook als bedrijf kunt u de Parkinson Vereniging helpen door een sponsoractie te starten, bijvoorbeeld door met een bedrijventeam mee te doen aan een sportevenement, een bedrijfsdonatie te doen of het sponsoren van één van onze projecten.

Sponsormogelijkheden

De Parkinson Vereniging biedt haar sponsors tal van mogelijkheden voor samenwerking die voor beide partijen een toegevoegde waarde heeft. Graag werken wij een pakket op maat voor u uit. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jolanda van der Velde, fondsenwerver, via jolanda@parkinson-vereniging.nl of 030 - 656 13 69.

Onze partners

De Parkinson Vereniging is haar partners zeer dankbaar voor hun ondersteuning:

vsbfonds-pay-off-web.jpg

VSBfonds ondersteunt initiatieven die bijdragen aan een samenleving waarin iedereen actief meedoet, zich betrokken voelt en de kans heeft persoonlijk en maatschappelijk te groeien. Het fonds is actief op drie gebieden: Mens & Maatschappij voor sociale initiatieven die meedoen als doel hebben, Kunst & Cultuur voor plannen waardoor meer mensen kunnen genieten van kunst en cultureel erfgoed en Beurzen voor studenten die in het buitenland verder willen studeren of onderzoek doen. Het fonds steunt projecten met geld, kennis, ervaring en een professioneel netwerk.

Stannah.jpg

Als Partner steunt Stannah het goede werk van de Parkinson Vereniging. Stannah is wereldwijd marktleider op het gebied van liften in huis. Het familiebedrijf produceert, verkoopt, installeert en onderhoudt trapliften, plateauliften en huisliften. Wenst u een brochure of een vrijblijvend adviesgesprek? Bel gratis 0800-5066 of ga naar de website.

Lees meer over de samenwerking tussen Stannah en de Parkinson Vereniging

elize.jpg

UCB Pharma

AbbVie

De Ecokring Kringloopwinkel

Rabobank Rijn en Heuvelrug

Wilt u een gift doen?

Geef direct met iDEAL

Schenkingen kunt u ook overmaken naar rekeningnummer:

NL31 INGB 0003 7877 00
t.n.v. Parkinson Vereniging te Bunnik o.v.v. 'Gift' en uw naam en adres.

Voor giften vanuit het buitenland:
BIC: INGB NL2A

ANBI-status

De Parkinson Vereniging is een door de Belastingdienst aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Als erkend goed doel hoeft de vereniging geen belasting te betalen over de ontvangen schenkingen en nalatenschappen.