COVID 19

donderdag 09 april 2020 14:46

Blijf in contact, juist ook gedurende deze coronacrisis

Het dagelijks leven in Nederland is momenteel grotendeels ontregeld door de huidige coronacrisis. Vermoedelijk ondervindt u hiervan zelf ook de gevolgen. De noodzakelijke maatregelen leiden helaas voor iedereen tot een aanzienlijke vermindering van sociale contacten. De Parkinson Vereniging wil u ook in deze lastige tijden graag tot steun zijn en daarom bieden wij u meerdere manieren om met elkaar in contact te blijven.

Contact
Wellicht heeft u juist in deze periode vragen of behoefte aan een luisterend oor. Neem dan gerust contact met ons op via info@parkinson-vereniging.nl of 030-656 13 69. De medewerkers op het verenigingsbureau van de Parkinson Vereniging staan elke werkdag van 08.30 uur tot 17.00 uur voor u klaar.

Community
Op de website van de Parkinson Vereniging bieden we de leden met een geldig e-mailadres de online community. In deze online community kunt u met andere leden van de vereniging in een veilige omgeving ervaringen delen en tips uitwisselen over onderwerpen zoals de huidige coronacrisis, verschillende behandelmethoden, werken, sporten, jong zijn met parkinson, voeding en vrijetijdsbesteding. U kunt deelnemen aan deze community wanneer u bent ingelogd op de website. Mocht inloggen niet lukken, dan horen wij het graag via info@parkinson-vereniging.nl. Ook voor mantelzorgers van leden is er een communitykanaal.

Website
Op de website houden we u op de hoogte van actuele ontwikkelingen met betrekking tot parkinson en het coronavirus, inclusief nuttige video's over bijvoorbeeld blijven bewegen en tips van de ParkinsonNet fysiotherapeut.

Behoefte
Misschien heeft u naast de eerder genoemde contactmogelijkheden nog specifieke andere behoeften in deze lastige tijd. Laat ons dit vooral weten! Dan kunnen we wellicht iets voor u betekenen. U kunt dit aan ons doorgeven via info@parkinson-vereniging.nl

Wij wensen iedereen veel sterkte en moed in deze periode en wij hopen dat u persoonlijk niet getroffen wordt door het coronavirus!

Met vriendelijke groet,
Parkinson Vereniging