Hoedenmuseum "Zet 'm Op", 28 oktober 2021

Wil Gorter (1).jpgzaterdag 30 oktober 2021 19:11

Na ruim anderhalf jaar mochten/konden we weer een Parkinson café houden. Wat was het spannend voor de vrijwilligers. Hoeveel bezoekers zouden er komen? Gelukkig was er een mooie opkomst.

Deze middag kwam Wil Gorter van het Hoedenmuseum “Zet ‘m Op” in Andijk ons alles vertellen over haar hoedenverzameling. We hebben gelachen om haar anekdotes maar ook geleerd over de verschillende soorten hoeden en hoofddeksels. Vele seizoenen, landen en gebruiksdoelen kwamen voorbij. Veel dank aan Wil voor haar levendige presentatie!

Tijdens de koffie konden we genieten van een lekkere muffin, aangeboden door de Parkinson Vereniging en vers gebakken door de koks van het restaurant van Avondlicht. Daarmee wilde de Parkinson Vereniging vieren dat we na anderhalf jaar weer bij elkaar konden zijn.

We kunnen terugkijken op een gezellige en leerzame middag.

Logo Parkinson_CAFE_300

Restaurant 'de Wilg' Avondlicht
Geldelozeweg 66
1625 NX  Hoorn