« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Roermond

Nieuwsbrief april 2022

maandag 09 mei 2022 16:54

Woensdag 13 April gingen de deuren van Parkinson Café Roermond gelukkigweer open, met als thema Parkinson & Dans.

afb parkinsoncafe2

We mochten 20 gasten verwelkomen, met koffie en thee en gebak.Marie Louise en Paul Martens van Dansschool Marie-Paul verzorgden dezeavond, samen met 4 cursisten.

Marie-Louise vertelde over hun dansschool. Dancing Moves is eenonderdeel hiervan, speciaal voor mensen met de Ziekte van Parkinson envindt elke dinsdagmiddag van 14.15 tot 15.15 plaats. Bewegen op muziek,gezelligheid, gemoedelijke sfeer, vertrouwen en veiligheid staan hoog inhet vaandel. Voor meer info: www.dansschoolmarie-paul.nl of bel:0623708185 (Marie-Louise)

afb parkinsoncafeDaarna mocht iedereen de vloer op en werd er enthousiast meegedanst,diverse zitdansen en een staande dans. Ook al ging niet alles in de maatof volgorde, plezier was er in ieder geval!Het was een geslaagde avond, deelnemers waren heel tevreden en blij dathet weer mogelijk is om bij elkaar te komen.

afb parkinsoncafe3

We kijken uit naar het volgende Parkinson Café, op 11 Mei a.s. dan komtGeertje Boon ons meer vertellen over Grip op Parkinson, om alvast in telezen ga naar de website: www.gripopparkinson.nl.Met vriendelijke groet,De medewerkers van het Parkinson café

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Roermond

Logo Parkinson_CAFE_300