« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Roermond

woensdag 18 mei 2022 09:06

Nieuwsbrief mei 2022

Parkinson café Roermond, 11 mei 2022

Op woensdag 11 mei was Geertje Boon, Parkinson coach, uitgenodigd om te vertellen over “Grip op Parkinson”. Geertje biedt een innovatief programma voor verlichting van Parkinson symptomen.

WhatsApp Image 2022-05-16 at 5.25.08 PM (1)

Geertje heeft meer dan 35 jaar in de zorg gewerkt met diverse doelgroepen, heeft universitaire studies gevolgd en zich toegelegd op wetenschappelijk onderzoek. Het programma Grip op Parkinson heeft ze ontwikkeld om symptomen te verlichten, aangezien de Ziekte van Parkinson nog niet te genezen is. Het werd een hele interessante lezing met veel uitleg en voorbeelden uit de praktijk. Om haar programma te volgen is het wel noodzakelijk dat een patiënt begrijpt waarom hij iets moet doen of laten. Geertje richt zich m.n. op voeding en leefwijze, en legt heel goed uit waar zij haar adviezen en bevindingen op baseert.

WhatsApp Image 2022-05-16 at 5.25.09 PM (1)

De opkomst was heel goed, we mochten 30 gasten ontvangen. In de pauze was er tijd voor een kopje koffie of thee, een gezellig praatje of om vragen te stellen.

Voor meer informatie of om u aan te melden raden wij u aan om de site www.gripopparkinson.nl te bezoeken.

WhatsApp Image 2022-05-16 at 5.25.10 PM

Graag zien we u op woensdag 8 juni weer terug bij het Parkinson café. Dan komt Jacqueline Engelen, werkzaam bij de gemeente Roermond, vertellen over mantelzorgondersteuning en wat dat voor u kan betekenen.

Graag tot ziens,

De medewerkers van het Parkinson café Roermond