DANSENDE YOPPERS UIT OLDENZAAL GESIGNALEERD

dinsdag 27 februari 2024 11:57

Tijdens het Parkinson weekend in September 2023 is de dans4 parkinson challenge van start gegaan.

Dansen

In navolging van professor Bas Bloem en zijn onderzoek team, willen we iedereen uitnodigen om een dans op film op te nemen! Sabine Woertman heeft meegedanst met Bas Bloem in het begin filmpje, in het Park in Nijmegen en heeft samen met een collega de choreografie gemaakt.

Hiermee vragen wij aandacht voor Parkinson, de snelst groeiende hersenziekte.

Dans laat je glimlachen, kijken naar dans laat je glimlachen, zeker op dit aanstekelijke vrolijke nummer van Son Mieux; Multicolor ! Iedereen is verschillend, ook alle mensen die leven met Parkinson, En ook de ziekte zelf is verschillend bij iedereen.Maak je eigen versie van de dans. En laat iemand anders glimlachten en werk ook mee aan de bekendheid van Parkinson! De choreografie vind je op de instagram pagina : Dance4parkinson

Daar kun je ook alle dans filmpjes zien.

Stuur je filmpje naar: Dance4parkinson@g.mail.com

Het Yoppers cafe Twente heeft haar dansfilmpje ook ingestuurd, en hoopt dat andere cafe”s ook mee gaan doen aan de uitdaging, jullie hebben nog de tijd tot 31 augustus 2024.

Let’s dance Let’s smile

« Ga terug naar de homepage van Yoppers Café Twente