13 juni 2023: Yogajuf met Parkinson, Parkinson Kalender 2024 èn bespreking meerjarenbeleidsplan Vereniging

overhandiging kalender.jpeg

Een drukke middag met eerst aandacht voor het boek "Yogajuf met Parkinson" geschreven door journalist en ervaringsdeskundige Dominique Prins.
Zij nam in ons mee in haar eigen ervaringen en levenswijsheden die zij hierin heeft opgedaan. Na drie stukjes voorgelezen te hebben, hebben we ons opgesplitst in drie groepjes om met elkaar in gesprek te gaan over ervaringen en onze eigen levenslessen.
Een inspirerende bijeenkomst!

In de pauze werd de Parkinson Kalender 2024 gepresenteerd. Deze kalender bestaat uit prachtige potloodtekeningen van (internationale) gebouwen waaronder de Tower Bridge in Londen. Deze tekeningen zijn in de afgelopen vijf jaar gemaakt door een hobby-tekenaar mèt de ziekte van Parkinson!

De eerste kalender werd overhandigd aan Arjan Oudbier, algemeen bestuurslid van de Parkinson Vereniging. (zie foto).
De kalender is voor €15,- te verkrijgen. De opbrengst van de kalender gaat (na aftrek van kosten) volledig naar Parkinson NL.
Voor verder informatie: info@parkinsoncafeapeldoorn.nl

Het tweede deel van deze middag ging over het meerjarenbeleidsplan van de Parkinson Vereniging. Wat vinden de leden van de Vereniging, waar zou de Vereniging zich voor in moeten zetten, zich hard voor moeten maken. Goede feedback voor het bestuur.

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Apeldoorn

Logo Parkinson_CAFE_RGB

Locatie Parkinsoncafé Apeldoorn:

De Groene Hoven
Koninginnelaan 280 te Apeldoorn

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met telefoonnummer: 06-45 56 64 53.
info@parkinsoncafeapeldoorn.nl