Verslag van het Parkinson Café Lelystad 2 december 2019

Verslag van het Parkinson Café Lelystad  Maandag  2 december 2019

Het laatste café van dit jaar werd bezocht door een groot aantal mensen. Het café stond in het teken van Sinterklaas.

Albert opent deze middag met een aantal mededelingen:

-Welkom op het laatste café van dit jaar.

-Dit jaar hebben we een diversiteit aan interessante onderwerpen behandeld.

-Parkinson komt steeds meer in beeld. Zo was er een uitzending op Zembla, bij Pauw werd er aandacht aan besteed. We hopen dat er hierdoor meer geld komt voor onderzoek.

-Steun de Parkinsonvereniging en wordt lid. Voor € 0,80 per week bent u al lid. Maandelijks ontvangt u dan het maandblad wat vol staat met info, workshops en andere interessante onderwerpen.  Samen staan we sterk.

-Een van de oprichters van het Parkinson café Lelystad is op 24 november jl. overleden. Rinus van Setten.  De uitvaart was op 29 november. Albert heeft namens het hele café een condoleancekaart gestuurd.

Wat gaan we vandaag doen. Natuurlijk chocolademelk met slagroom, speculaas, pepernoten, spelletjes en lekker bijkletsen. Ook zal blijken of Sinterklaas en zwarte Piet iets voor ons hebben achtergelaten.

Nadat de Sinterklaasmuziek was gestart werden de gedichten en de cadeautjes uitgedeeld en kon iedereen doen wat hij wilde

Er waren diverse spelletjes neergezet; er werd gepraat met elkaar; er werden tips gedeeld. Rond half vier kwam er een eind aan de feestvreugde en ging iedereen weer huiswaarts.

Het was weer een geslaagd Sinterklaasfeest.

Wij wensen iedereen fijne kerstdagen en een goed en gezond 2020.

Tot maandag 6 januari op onze nieuwjaarsbijeenkomst.

Namens de werkgroep.

« Ga terug naar Parkinson Café Lelystad