Drive-By Parkinson Café Zevenaar op 23 december 2020.

DriveByParkCafe 2.jpgdonderdag 07 januari 2021

Drive-By Parkinson Café Zevenaar op 23 december 2020.
Het afgelopen jaar kon Parkinson Café Zevenaar helaas slechts een maal een bijeenkomst houden namelijk de filmmiddag op 9 januari 2020.

Daarna hield Corona Nederland (en de rest van de wereld) in haar greep.Omdat we het jaar niet zomaar af wilden sluiten, besloten we toch iets te organiseren.
De keuze viel in eerste instantie op het houden van een Drive Through, maar omdat veel bezoekers er vanwege Corona liever niet op uit gaan en/of voor vervoer afhankelijk zijn van anderen, kozen we voor een Drive By, waarbij wij zelf bij hen langs zouden rijden..
24 mensen hadden zich aangemeld en bij hen hebben we op 23 december een verrassingstasje en onze kerstwensen afgegeven.
Voor de inhoud van het tasje heeft een aantal hulpverleners van ParkinsonNet uit onze regio een bijdrage geleverd in de vorm van een recept, een gedicht, oefeningen en een Kletspotje met gespreksonderwerpen. Een mooie manier om zo samen toch iets voor de bezoekers van het Parkinson Café te kunnen betekenen.

We hopen dat we in de loop van 2021 weer fysieke bijeenkomsten kunnen houden.

Ons jaarprogramma is in ieder geval klaar!

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Zevenaar

Logo Parkinson_CAFE_300