Verslag bijeenkomst 13 november

slaaptekort.jpg

Presentatie over Depressie en slaap-/waakstoornissen bij de ziekte van Parkinson
Door Else Burgers, Neuroloog

Op woensdagmiddag 13 november 2019 organiseerde het Parkinson Café Apeldoorn in het Gelre Ziekenhuis een speciale, door 60 mensen bezochte, bijeenkomst.
 Na een welkomswoord door Hetty Ebbeling, sprak Jan Lantink, voorzitter van de Parkinson Vereniging,  enthousiast en boeiend over het nut en de noodzaak van onze vereniging. Aansluitend volgde de presentatie door dr. Burgers, neuroloog, over Slaap/waakstoornissen en Depressie bij de ziekte van Parkinson.
 De bijeenkomst werd door velen positief ontvangen. Op verzoek van velen plaatsen we daarom hieronder de powerpoint-presentatie van dr. Burgers, zodat iedereen deze nog eens rustig door lezen.

Gekoppelde documenten
TitelBestandsgrootteMIME-type
ParkcaféPPT 13-11-2019.pdf1,6 MBapplication/pdfdownload

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Apeldoorn

Logo Parkinson_CAFE_RGB

Locatie Parkinsoncafé Apeldoorn:

De Groene Hoven
Koninginnelaan 280 te Apeldoorn

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met telefoonnummer: 06-45 56 64 53.
info@parkinsoncafeapeldoorn.nl