Het Parkinson Café

Parkinson Café

Hier ontmoeten we elkaar

Parkinson Café.jpg

Een Parkinson Café is een plek waar mensen met parkinson(isme), hun naasten en overige belangstellenden elkaar kunnen ontmoeten en ervaringen kunnen uitwisselen. Ook wordt er informatie verstrekt over de ziekte van Parkinson en/of parkinson(ismen). Dit alles in een informele en ontspannen sfeer onder het genot van koffie, thee of een frisdrank.

Kom een keer kijken in een Parkinson Café! Er komen niet alleen mensen met parkinson, maar ook partners, vrienden, mantelzorgers en zorgprofessionals.
Irma Scheurink - Parkinson Café Delft

Yoppers Cafés in de regio

Heeft u interesse in het opzetten van een Parkinson Café in uw regio? Neem dan contact op met de Parkinson Vereniging voor ondersteuning! U kunt mij telefonisch bereiken op nummer: 030 - 656 13 69 of per mail: cafe@parkinson-vereniging.nl
Miriam Leenders - Activiteitencoördinator

Alles wat u wilt weten over het organiseren van een Parkinson Café leest u in de Parkinson Café richtlijn.

Lees hier de richtlijn van de Parkinson Cafés

Lees hier het privacybeleid van de Parkinson Cafés

Nieuws over de Parkinson Cafés

Donaties, giften en subsidies bedoeld voor Parkinson Cafés

Donaties, giften en subsidies voor een Parkinson Café kunnen worden gedaan op Rabobank rekening: NL 40 RABO 0156 9062 44 t.n.v. de Parkinson Vereniging o.v.v. de naam van het Parkinson Café en het doel van de gift.