Partners en sponsors

In Nederland zijn er 50.000 mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme. De Parkinson Vereniging is een actieve vereniging die zich inzet voor haar 9.000 leden en andere parkinsonpatiënten in Nederland. Wij dragen bij aan de verbetering van de kwaliteit van leven van de patiënt van nú. Dit doet wij door patiënten samen te brengen, mee te laten praten en beslissen, informatie te verstrekken en wetenschappelijk onderzoek te initiëren en stimuleren.

Een belangrijke voorwaarde hierbij is dat de activiteiten worden omarmd door partners uit het bedrijfsleven. De Parkinson Vereniging is haar partners zeer dankbaar voor hun ondersteuning.

Stannah

Als partner steunt Stannah het goede werk van de Parkinson Vereniging. Stannah is wereldwijd marktleider op het gebied van liften in huis. Het familiebedrijf produceert, verkoopt, installeert en onderhoudt trapliften, plateauliften en huisliften. Wenst u een brochure of een vrijblijvend adviesgesprek? Bel gratis 0800-5066 of ga naar de website.

Ga naar de website van Stannah

Robot Care Systems

We zijn blij te melden dat Robot Care Systems en de Parkinson Vereniging een sponsorovereenkomst hebben getekend. Door kennis en ervaring uit te wisselen zijn we met de Parkinson Vereniging en Lea, een speciale (loop)assistent ontwikkeld door Robot Care Systems, een stapje verder in de ondersteuning van iedereen die te maken krijgt met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme.

Ga naar de website van Robot Care Systems

'Wij zijn thuis in de wereld van mensen met chronische ziekten en aangrijpende levenservaringen. Deze patient journeys of life events geven wij vorm in mooie boeken, websites, e-books, brochures, infographics, e-zines, tabletapps en in evenementen als kookdemonstraties en informatiecafés', aldus uitgever Frits Poiesz.

Van ieder verkocht exemplaar van 'Parkinson en nu?' en 'Mijn denken stottert vaak meer dan mijn benen' wordt 1 euro aan de Parkinson Vereniging gedoneerd wanneer u het online besteld via Soemer. Vraag om een kortingscode: 030-656 13 69.

Ga naar online boekhandel Soemer

VSBFonds

VSBfonds ondersteunt initiatieven die bijdragen aan een samenleving waarin iedereen actief meedoet, zich betrokken voelt en de kans heeft persoonlijk en maatschappelijk te groeien. Het fonds is actief op drie gebieden: Mens & Maatschappij voor sociale initiatieven die meedoen als doel hebben, Kunst & Cultuur voor plannen waardoor meer mensen kunnen genieten van kunst en cultureel erfgoed en Beurzen voor studenten die in het buitenland verder willen studeren of onderzoek doen. Het fonds steunt projecten met geld, kennis, ervaring en een professioneel netwerk.

Ga naar de website van het VSBFonds

Overige partners en sponsors

UCB Pharma

AbbVie

De Ecokring Kringloopwinkel

Rabobank Rijn en Heuvelrug

Elise Mathilde Fonds

De Parkinson Vereniging biedt haar sponsors tal van mogelijkheden voor samenwerking die voor beide partijen een toegevoegde waarde heeft. Graag werk ik een pakket op maat voor u uit. Voor meer informatie kunt u contact met mij opnemen: 030- 656 13 69.
Jolanda van der Velde - Fondsenwerver