Partners en sponsors

In Nederland zijn er 50.000 mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme. De Parkinson Vereniging is een actieve vereniging die zich inzet voor haar 9.000 leden en andere parkinsonpatiënten in Nederland. Wij dragen bij aan de verbetering van de kwaliteit van leven van de patiënt van nú. Dit doet wij door patiënten samen te brengen, mee te laten praten en beslissen, informatie te verstrekken en wetenschappelijk onderzoek te initiëren en stimuleren.

Een belangrijke voorwaarde hierbij is dat de activiteiten worden omarmd door partners uit het bedrijfsleven. De Parkinson Vereniging is haar partners zeer dankbaar voor hun ondersteuning.

Stannah

Stannah is wereldwijd marktleider op het gebied van liften in huis. Het familiebedrijf produceert, verkoopt, installeert en onderhoudt trapliften, plateauliften en huisliften. Wenst u een brochure of een vrijblijvend adviesgesprek? Bel gratis 0800-5066 of ga naar de website.

Ga naar de website van Stannah

Robot Care Systems

Door kennis en ervaring uit te wisselen zijn we met de Parkinson Vereniging en Lea, een speciale (loop)assistent ontwikkeld door Robot Care Systems, een stapje verder in de ondersteuning van iedereen die te maken krijgt met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme.

Ga naar de website van Robot Care Systems

'Wij zijn thuis in de wereld van mensen met chronische ziekten en aangrijpende levenservaringen. Deze patient journeys of life events geven wij vorm in mooie boeken, websites, e-books, brochures, infographics, e-zines, tabletapps en in evenementen als kookdemonstraties en informatiecafés', aldus uitgever Frits Poiesz

Andere partners en sponsors

UCB Pharma

AbbVie

De Ecokring Kringloopwinkel

Rabobank Rijn en Heuvelrug

Elise Mathilde Fonds

Abbott

ApotheekZorg

Boston Scientific Corporation

Eurocept Pharmaceuticals

Roche Nederland B.V.

Zambon Nederland B.V.

De Parkinson Vereniging gaat graag in gesprek met nieuwe partners en sponsors over de toegevoegde waarde van samenwerking voor alle partijen. Wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op via 030-6561369 of info@parkinson-vereniging.nl.
Jolanda van der Velde - Fondsenwerver