Hernieuwde samenwerking Parkinson Vereniging en Parkinson Café Sittard Westelijke Mijnstreek

maandag 30 november 2020 12:00

PARKINSON CAFE LOGO.jpg

Beste heer/mevrouw,

Als resultaat van het feit dat het Parkinson Café Sittard Westelijke Mijnstreek wordt ondersteund door een stichting, is aan het begin van 2020 door Parkinson Vereniging, conform haar richtlijnen, besloten dat ieder zijn eigen weg gaat. Het Parkinson Cafe mocht dientengevolge niet langer de naam Parkinson Cafe voeren en werd de naam veranderd in Parkinson Connect Café Sittard Westelijke Mijnstreek (PCCSWM).

Achter de schermen is door zowel het PCCSWM alsook door de Parkinson Vereniging overleg gevoerd teneinde de constructie waaronder het PCCSWM functioneert te verduidelijken.

Wij zijn verheugd u te kunnen meedelen dat onduidelijkheden zijn besproken en dat beide partijen weer tot elkaar zijn gekomen. Dat betekent dat het PCCSWM geen Connect Café meer is maar vanaf nu weer Parkinson Café heet. Door deze hernieuwde samenwerking wordt het Parkinson Café voorzien van de meest actuele informatie en komt Parkinson Café weer op de kaart te staan.

Met vriendelijke groet,

Namens de Parkinson Vereniging, Carla Aalderink (directeur)

En namens het Parkinson Café Sittard Westelijke Mijnstreek, Corrie Boersma-Glaap (coordinator)

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Sittard (Westelijke Mijnstreek)