Parkinson Cafés | parkinson-vereniging.nl

Parkinson Cafés

Parkinson_Caf_juist.png

Door heel het land worden, vaak in samenwerking met welzijnsorganisaties, Parkinson Cafés georganiseerd. Het doel van deze cafés is elkaar ontmoeten, ervaringen uitwisselen en informatie verstrekken. Dit gebeurt in een informele en ontspannen sfeer. In het menu links ziet u een overzicht van alle Parkinson Cafés. U kunt ook kijken of er een Parkinson Café bij u in de buurt zit door hier te klikken en uw postcode in te voeren.

Via de volgende website komt u op de website van alle Parkinson Cafés: www.parkinsoncafe.nl

Nieuwe privacywetgeving

In mei 2018 zal de nieuwe privacywetgeving, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), ingaan. Om aan de vereiste waarborging van de veiligheid van uw persoonsgegevens te voldoen, heeft de Parkinson Vereniging besloten de informatietoezending niet meer via de individuele Cafés te laten verlopen, maar rechtstreeks via de Parkinson Vereniging. Dit betekent dat u voortaan niet meer via het Parkinson Cáfe wordt geïnformeerd, maar via de vereniging. Recente informatie over alle Cafés is hier te vinden en op de website van de Parkinson Cafés www.parkinsoncafe.nl.

Binnenkort verschijnt er hier en een uitgebreid artikel in het Parkinson Magazine en de nieuwsflits over de nieuwe privacywetgeving en de gevolgen daarvan voor de Parkinson Vereniging.

Parkinson Café opstarten?

Heeft u interesse in het opzetten van een Parkinson Café in uw regio? Neem dan contact op met de Parkinson Vereniging voor ondersteuning!

info@parkinson-vereniging.nl