Zet in de agenda: Jong & Parkinson themadag op zaterdag 23 september 2023

7 juni 2023

Het weekend van 22 t/m 24 september staat de stad Nijmegen in het teken van parkinson!

Het hele weekend zijn er interessante lezingen, nemen we je mee in de nieuwste boeken over de ziekte van Parkinson, zijn er diverse sport workshops en kun je kunst en cultuur opsnuiven. Wij organiseren een themadag voor jonge mensen met de ziekte van Parkinson binnen dit weekend op zaterdag 23 september. Naast een interessant inhoudelijk programma is het tevens weer een mooie gelegenheid om elkaar te ontmoeten en ideeën uit te wisselen. Familie en/of andere naasten zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Datum: Zaterdag 23 september

Aanvang: 10.00 uur

Programma: 10.30 tot 14.00 uur (inclusief lunch)

Locatie: Cultuurhuis De Lindenberg, Ridderstraat 23, Nijmegen.

QR code evenement jong en parkinson

Het programma wordt momenteel samengesteld. Heb je thema’s die je graag terug ziet komen in het programma of andere leuke ideeën? Laat het ons weten door ze hierdoor te geven of scan QR-code. We laten ons graag door jullie inspireren voor een top programma!

Inschrijving

De link voor inschrijving ontvang je na 1 juli. Reserveer voor nu dus de datum in je agenda, er zijn namelijk een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Meer weten over het programma

Kijk op deze website voor het volledige programma.

Wist je dat?

Er op 23 september ’s avonds ook nog een diner is in de Stevenskerk en we hiervoor een speciale tafel hebben voor de groep Jong en Parkinson? Het wordt een druk weekend in Nijmegen, dus ben je van plan om meerdere activiteiten bij te wonen over meerdere dagen, zorg er dan voor dat je tijdig een hotelkamer reserveert. Bijvoorbeeld bij Guesthouse Vertoef kun je gebruik maken van 10% korting als je aangeeft dat je voor Het Parkinson Weekend komt.

Namens de organisatie,

Gerben Kestens, Willanka Kapelle, Bart Post en Marit Polman

Download de flyer van dit evenement