Reisgids Mantelzorg, wegwijs in de zorg voor ouderen - Lodewijk Schmidt Jongbloed en Daphne Riksen

11 januari 2021

Begin december 2020 is de 2e editie van de 'Reisgids Mantelzorg, wegwijs in de zorg voor ouderen' verschenen. De Parkinson Vereniging beveelt dit boek aan als praktische hulp, waarmee snel de juiste weg wordt gevonden naar steun en hulp.

Reisgids Mantelzorg.jpg

Steuntje in de rug

Werken, sporten en verplichtingen combineren met zorg voor je naasten kan soms een flinke klus zijn. Jaarlijks zijn er 4,4 miljoen mensen in Nederland die zich inzetten als mantelzorger – of ze dat nou bewust doen, of niet. Zij hebben soms zélf ook hulp nodig, bijvoorbeeld bij financiële, sociale of administratieve taken. De Reisgids Mantelzorg kan een steuntje in de rug zijn voor iedereen die op zoek is naar concrete tips om het dagelijks leven als mantelzorger wat eenvoudiger te maken.'

Het boek staat vol praktische informatie over instanties, regelingen en mogelijkheden en met een groot aantal tips die het mantelzorgen makkelijker maken.

Reisgids Mantelzorg
Uitgeverij Schmit Jongbloed Advies
Auteurs: Lodewijk Schmidt Jongbloed en Daphne Riksen
Redactie: Monique Neven-Stillebroer
Illustrator: Ontwerpburo Suggestie & Illusie
Paperback, 128 pagina's

Prijs: €15,50

ISBN 9789082364880

Leden van de Parkinson Vereniging kunnen het boek via onderstaande link kopen voor de gereduceerde prijs van € 13,- (winkelwaarde € 15.50). Ook leuk: als u de Reisgids koopt, doneert de uitgever € 1,- aan onze vereniging.

Klik hier om het boek te bestellen

Labels: