Coördinator van het Parkinson Café Eindhoven

6 februari 2024

De Parkinson Vereniging is op zoek naar een Coördinator van het Parkinson Café Eindhoven.

Coördinator Parkinson Café gevraagd

Wat vragen wij van u?

Als coördinator van een Parkinson Café organiseert u samen met een team betrokken vrijwilligers ongeveer 9 keer per jaar een Parkinson Café bijeenkomst. U heeft affiniteit met deze doelgroep.

U biedt de bezoekers van het Parkinson Café een luisterend oor.

Als echte teamspeler werkt u samen met de andere vrijwilligers in het team en heeft u een coördinerende taak.

Buiten de aanwezigheid bij het Parkinsoncafé verwachten we dat u één à twee uurtjes per week bezig bent met de organisatie van het Parkinsoncafé.

Wat krijgt u ervoor terug?

• Persoonlijke contacten tijdens de Parkinson Café bijeenkomsten en bij de halfjaarlijkse provinciale overleggen van de Parkinson Vereniging.
  • Meer kennis opdoen tijdens de eendaagse cursussen ‘Maak kennis met de Parkinson Vereniging’, ‘Basiscursus voor coördinatoren van Parkinson Cafés’ en overige cursussen.
  • Ondersteuning vanuit het landelijk bureau
  • Een bedrijfs- en ongevallenverzekering

Geïnteresseerd in deze vrijwilligersfunctie?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Judith Hovener

j.hovener@vitalisgroep.nl of 06 10 40 87 87 (ma tot en met do)